Garanti - 1 års garanti på alle reparasjoner

iReparatøren gir 12 måneders garanti fra reparasjonsdato på alle reparasjoner. Garantien dekker fabrikkasjonsfeil på deler og komponenter som er byttet under reparasjonen, samt monteringsfeil. Hvis du etter reparasjonen oppdager feil, setter vi stor pris på om du tar kontakt, slik at vi kan utbedre feilen snarest mulig. Vennligst vis kvittering ved reklamasjon.

 

Garantien på 1 år - tolv måneder - gjelder ikke dersom ett eller flere av disse kriteriene er oppfylt:

-          Reparasjonsenheten har vært utsatt for vannskader.

-          Glasset på enheten er knust foran og/eller bak.

-          Enheten har betydelige skader som f.eks større bulker eller bøyd ramme.

-          Forsegling på innsiden av telefonen er brutt.

-          Feilen sitter på en annen komponent enn de(n) som er byttet.

-          Kunden kan ikke fremlegge kvittering eller annet gyldig betalingsbevis.

 

Verdt å merke seg:

  • Det kan i ulike situasjoner gis en helt kostnadsfri reklamasjon selv om ikke alle kriteriene er oppfylt. Ta kontakt med oss, så tar vi en individuell avgjørelse.
  • Tekniker informerer ikke om garantiens gyldighet/kriterier underveis i reparasjonen, med mindre annet er avtalt på forhånd.
  • Det er en svært minimal sjanse for tap av data ved reparasjon. Det anbefales derfor å ta sikkerhetskopi før innlevering. iReparatøren.no tar ikke ansvar for tap av data.
  • Garantien dekker ikke feil forårsaket av endringer i oppdatert operativsystem fra enhetens produsent. 
  • Telefon eller nettbrett som er vanntett/vannavstøtende, vil ikke lenger være like sikker mot vannskader etter reparasjon. iReparatøren er ikke ansvarlig for vannskader på reparerte enheter.
  • Telefoner/nettbrett som ikke hentes innen 3 måneder resirkuleres.
  • Garantien utløper dersom driften av iReparatøren.no avvikles.

 

Levering på verksted

Bestille reparasjon

Du er velkommen når som helst innenfor våre åpningstider for Drop-In-reparasjon.

Er du avhengig av å få den reparert raskest mulig, anbefaler vi å ta kontakt på forhånd for å avtale reparasjonstidspunkt.

Passer det ikke for deg å levere/hente innenfor ordinær åpningstid, kan vi avtale et passende tidspunkt utenom.

 

Betaling

Reparasjonen betales ved henting.
Som privatperson kan du betale med kort eller kontanter. Bedriftskunder tilbys også fakturabetaling. Skal det betales med faktura, må dette avtales før reparasjonen utføres.

 

Reparasjonstid

De aller fleste telefoner er ferdig reparert og klar til å hentes innen 30-90 min, både ved drop-in og avtalt time. Det vil i pågangsperioder kunne ta lengre tid, men din telefon blir alltid klar til å hentes samme dag.

Reparasjonstid på nettbrett er vanligvis 0-2 virkedager.

 

Innsending pr post

Bestilling av reparasjon

Vennligst bruk kontaktskjemaet ved bestilling av reparasjon. Oppgi hvilken modell du har, hvilken farge den har og hva som må repareres. Vi svarer så fort som mulig med prisinformasjon og videre instrukser for innsending.

 

Betaling 

1. Faktura
2. Bankoverføring
3. Paypal-faktura
4. Postoppkrav

 

Reparasjonstid

Telefoner repareres samme dag og sendes i retur innen én virkedag. Nettbrett sendes i retur innen to virkedager.

Merk at vi ikke sender reparasjonsobjektet i retur før betaling er mottatt, med unntak av postoppkrav.

Kopiering av materiale fra nettsiden er ikke tillatt.

RINGÅS ENK 911 742 365 MVA - 2018